Börjar lida mot sitt slut

Jopp, mina jobbdagar är numera räknade.
Hur mycket jag än vill sluta, så kommer det vara rätt sorgligt endå.
Haft så roligt, många skratt..Har nog förlängt mitt liv ett bra tag!
Men man kan inte stanna där förevigt...
Och en efter en slutar, alla drar på sina håll. Men minnena finns kvar :)
Har ju träffat en massa nytt folk, och det är jag tacksam för!!


Helgen då..
I fredags jobbade jag stängning, träffade Sara efteråt, lilla fullisen :-)
Sen i går blev det en heldag på stan med Karin, Johanna & Emelie..
Det shoppades en hel del för oss, speciellt för en viss E, som köpte
nästan allt i sin väg, haha. Men kul hade vi.
Sen var vi till Johanna och fixade oss, Johanna klippte mig & Karin samtidigt
som hon färga håret på sig själv & Emelie.
Johanna är min privata frisör mm. =D Himla bra och billigt!
Sen vankades de fest och ja, det blev ju som de blev.. lite intriger(vilket jag hade
förutspått redan innan folket kom).
Men allt löste sig sen.
Kl. 05 drog jag hem... Sen var det upp klockan 2.. och rejsa till Sara för att
lämna jackan,hann ta en cigg sen blev det jobb.. Min sista stängning.

NOOOOOOOOOSTALGIIIIIII.



Och imorgon är jag ledig, får se vad man hittar på!
Nu blire nog sängen trots allt..kan ju inte sova bort hela dagen inte..


Puss
Therese

Kommentarer
Postat av: Therese

SNUTTEBULLE! :)

2009-01-23 @ 06:04:18
URL: http://theresegoesabroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0