Hemma igen.

Yes, nu är jag hemma igen. Va jätteskönt att vara borta från Uppsala
ett litet tag och bara fokusera på allt annat :-) Har haft det jättetrevligt
hos Rahm, så det är ju bra.. Lite trist att åka hem till verkligheten,
men måste man så måste man ju.

Så har varit på Arlanda idag ända sen kl. 11 då jag landade..
Kändes onödigt att åka hem emellan, och jag hade tur att Malin blev sjuk
(okej, kanske inte så tur de) men de betydde att hon kunde umgås med mig.
Jag hade 5 timmar att döda. Så vi hade picknick.. Vi låg och glassa på en
sten tills det börja regna.. Ja, säg va vi inte gjorde istället ;-)
Men som sagt.. Just haaanging around.


Men allt är inte på tiptop just nu är jag rädd för, kan inte skriva vad som hänt.
Men kontakt med en massa vakter och polis har det blitt.
PLEASE GOOOOD!


**** Ditt nummer = raderaaaaat tjejen.

Nej, sova nu. Galet trött!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0