här har det varit tyst..

ett tag så jag tänkte väl uppdatera lite granna va.

Idag har jag iaf jobbat, 16-20.30, men vänta på maulin, och nörda
mig med de andra.
Joru, snart får man kanske lite makt på jobbet, de ni ;-)
Jag och malin kommer ta alla med storm..skoja inte! Vi ska
göra oss minnesvärda... men det är vi redan. trooo mig!!

Imorgon är jag ledig och ska åka med sara och kolla min kisseunge :-D
Hon är såå söt så. Blir nog så att jag köper henne faktiskt.

Och snart är det ju faktiskt inflyttning också..ska bli så jävla underbart!
Köpte en soffa idag.. muuuke fin va den!

Va på bio i helgen som var, såg sex and the city. sjukt bra film! Lovely.

Jaja, nu orkar jag inte skriva mera.
Tänkte lägga in bilder, men hitta ju tyvärr inte sladden , så får bli en
annan dag istället :-)


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0