Godmorgon!

Här sitter jag uppe i Östersund. Sitter just nu ensam i detta hus för att
alla jobbar.
Kom hit igår efter mycket krångel, inställningar och förseningar med flyg.
Men jag har ju jobbet där, så jag fick ju sällskap ett tag med min älskade Malin!
Och sen kom Lucas ett litet tag och gjorde oss sällis.

Hade tänkt åka ner på stan, men jag har en aning att jag kommer komma helt
vilse eftersom jag ska ner själv isåfall haha. Kan gå riktigt illa till.
ska först och främst hitta ner till bussen...lyyckat.
Kanske att jag slår en pling till min kusin, vi får se :-)

Nej ni, ska man kanske ta och göra sig iordning. Vore bra om man kom ner i tid..typ.

Önska mig lycka till nu!!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0