De går bra nu..shalalaaa

Jobbade öppning imorse, mjoru, jag gjorde typ allt. Jag är så jäkla kung :-)
Så imrogon hoppas jag att jag får pärmen, så jag kan börja plugga lite på provet..
joo så att.. jag ska börja bossa ;-) haha.. Jag och min kära Wells ska göra oss minnesvärda
innan vi pyser :-)

Och i veckan blire flytt också :-) ska bli så jäkla härligt!
Vi lejde en snubbe från ngt företag som skulle fixa golvet, så på torsdag
tapetserar mamma & pappa. Så sen är det klart, för nu iaf :-D Lovely!

Sen längtar jag tills i augusti då jag får hämta hem min kisseunge! :-)
Lilla Bianca.. japps, en Bianca blir det!
Så otroligt söööt!


Var med Sara igår när hon tatuerade sig, sen käka vi på restaurang och hade det  trevligt!
så nu är jag ännu mer sugen på att tatuera mig, vet vart men inte vad. Måste hitta på vad bara.

Och i sommar v. 31 blir det förmodligen att åka neråt i landet med Sara, Frida & Karin :D

Nej nu ska jag avrunda detta.. Puss!

None


Kommentarer
Postat av: marlene

haha den måste jag komma och leka med. Du vet ju hur våra lekar med kattungarna på 4h slutade.... =)

2008-07-01 @ 22:45:40
URL: http://fashiondesign.blogg.se/
Postat av: Malin

BOSS - for women



haaaahahahah.. jag saknar humooooor.

2008-07-02 @ 01:03:50
URL: http://wellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0