Hej hjej.. det ät vi

Vi är jag otherse jag är jessica hon e therese.
Vi tycker om varann. Vi ska gifta oss på onsdag. Nu skoja jag . lite. massa.
hihiii.
nu viin. igen mera.



bnej hon skoja inte.,.dags att givta oss. Jag ärkär-.
Vetu.. jkag här jhä'r io österby.. vet ni.. jag bor inte håär
,em nästan.. ibland.. .förr.. jag kska bop här igen snart..ni dka få se.
J ag kommer snart.
JKag ska bara berätta en sagha..
Det var en gång en jag... oh en jessicah. VCi var hos mikre. micke.
För att vi ftrack vin,.,.sen vi röäk cigg. Flör de köändes bra.
VI ääääääääälskar vbarann.. Jäääääättttttttttemue. Vi åääääääääär bäl
bäösta vänner. VGiiiiiist? intyga nu jeescuiaö - jag tyckeeeeeeert
previs va ja prata om. Vi iunstämmer båda tbå. KÄRLEKSFULLT läge (L)
Ci hjätrtar varann..
Detta går bra.. Finfint.
HEEEEEEEEEEEJ!
jag heter therese.. och vi är här.
men om vi sä'ger annat så åre fle. fast va vi säger är rätt.
jkesscia sa hon trode hon va bäst.. me inte länhre.. jag kom ju till:D:D:D::D:D
vetnuiiii... PUSSSSSSSS


jkasgh ska avsluta detta nu... Pusssssssssssssssssss frå najg mef
Och puss från MIIIIIIIH..

//Thertesxe coch jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0