förra inlägget..

..var inte så jäkla stabilt haha.
Men jag har det här att tacka det för
image91
Men vad gör de, man lever bara en gång...right ;)



Anyways, jag har inte varit så aktiv i mitt bloggande på sistone, känns
inte heller så lockande att sitta och skriva allt heller, när man inte kan
skriva precis vadsomhelst här.. För man vet aldrig vilken smygis som läser.

Jag jobbar å står i som vanligt.. Har börjat leta lägenheter nu, så får se hur
det blir med det :-) Skulle vara skönt att flytta.. köar lite på olika, we´ll see.
Fick lön idag iaf, satt jäkla bra det me.... :-)

Förra veckan var jag ganska så trött, blev inte mycket sömn alls för mig..
Har svårt att somna ibland när jag ska upp så pass tidigt, så det är svårt
att anpassa sig efter tiderna..eftersom vi jobbar skift. jaja. Jag klarar mig galant endå.
Träffat Jessica och haft skoj, var till Västerås med A, blev dit, käk i hummelsta,
strosa runt lite på stan där och sen glida hem igen, sen fick jag skjuts enda till jobbet
av honom, vilket var gulligt gjort.. med tanke på hur tidigt jag börja och hur lite sömn vi faktiskt fick.
men men.. jag orkar inte rabbla hela veckan, mest jobb endå. :-)
Eller träffa sara och frida i fredags, very trevligt! the muppets..höhöhö.
Fick reda på lite grejer... lite nyfiken och framförallt chockad, får se vad som är sant vaa..

I helgen så skulle jag jobbat lördag & söndag, men lyckades plocka bort
lördagens pass för att jag fick hoppa in i söndags... i någorlunda illa skick.. haha.
Men vad gör de, det var bra kul.. Fick en hel del skratt, vilket man oftast får på jobbet!
Så sara fyller på fredag... jag hoppas hon ska bli frisk och fixa ihop ngt trevligt nu.
Man kan ju hoppas va..:-)

Ska avrunda detta nu... Är ju trots allt jobb imorgon med.
och mina ögon går i koooors...
GOdnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0