Detta måste vara...

...världens sämsta kväll..

Jag är verkligen anti allt idag.. Jag är på uruselt humör!!
Så less på så mycket.. saker å ting måste fan ändras. JAG måste ändras.
JAG måste ta itu med detta en gång för alla. Jag mår fan inte bra av det själv.
JAG måste skärpa mig nu. Det går bara inte. Oavsett om det skulle gå, så NEJ.
NEJ NEJ NEJ NEEEEEEEEEEEEJ!


Och så sjukt avis på Sara som flyttar på fredag, jag vill också flytta!


Jaha.. nu orkar jag inte skriva mer, det skulle inte bli vackert fan.
Imorgon måste jag haffa chefen. Inse. det måste bli ändring.

HEJDÅ..nedrans skit..!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej tutt!
vad gör du i helgen?
erika och jag pratade nämligen om att kanske dra i hop lite tjejor för middag och dricka lite gott.
vore trevligt om du var med.

2008-01-28 @ 08:40:02
URL: http://fashiondesign.blogg.se
Postat av: linnea

hoho ^^ jag hitta dig, hahaa
mias bdb: cowswithguns

2008-02-15 @ 10:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0