uppdatering, joheeej du.

Här sitter man dagen efter, ont i huvudet, jotack du.

Först och främst ska jag skriva grattis till min lilla(inte så lilla längre) fiskstjärt, Frida!
Som faktiskt fyller 18 år nu i skrivande stund :-D
Igår var vi ut för att fira henne, mer firande idag.
Det blev bowling igår, Frida, jag, Karin, Kim & Anki. Trevligt. Frida vann.. lika bra ;-)
Sen blev det gå ner mot stan... Och in på etage. Haha. Frida ville direkt att vi skulle skriva
upp oss för att sjunga för henne på karaoken, vilket vi senare gjorde :P haha.
Det lät säkert ..... strålande!
Sen däruppe så finns det oftast någon som sjunger covers å strunt. Så jag & Karin drog oss
dit och berätta att Frida fyllde år och om han kunde sjunga för henne, sagt å gjort.
Han ropa upp henne så hon fick gå upp på scen haha :-D Skoj skoj.


Vad har hänt mer då.? .. hmm.. Joru, mycket och lite. Pallar inte dra skiten heller.

Idag blire iaf att åka till Frida.. VAd som händer där vet jag inte riktigt ännu. Men paket öppning.
Hon är ett litet barn när de gäller sånt.. Igår ville hon att ja skulle komma tidigt så hon fick öppna
hahah. Jaja ;-) alla gillar vi paket... någon som säger annat LJUGER.

nej nu blire att avrunda.


Puss i hatten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0