Lördagskvällen

blev en lugn hemmakväll för min del.. mys med familjen :)
Var ett bra tag sedan det var så.. eftersom jag bara flänger och far.. och hör å häpna,
vi åt tillomed middag ihop..heeela familjen :p
Brukar ofta vara jag som jobbar så vi knappt hinner umgås någonting..


Nu har jag fått min pärla också :D Hon går som ett skott.. väldigt skoj att köra i, fin också ;)
Så nui är volvon ett minne blott för min del..eller vem vet höhöh.

Igår var jag med Sara och Karin, var hos sara ett tag, sedan for vi ut i bilen och fflängde runt.
Trevligt, tills mm-värken kom och tröttheten tog över.. Sedan kom nervositeten när den satans
polisen stod i gottsunda. Sjukt många var det.. Blev stoppade när vi skulle åka och lämna
av Sara.. fick blåsa. Sen påvägen tillbaka blev vi stoppade igen, dock av en annan polis,
då slapp jag blåsa... Sen fick jag förfrågan, är det din bil? Man har god lust att säga "Nae, jag hitta
den på parkeringen, så tänkte what the heck, jag tar´n".

Idag har jag jobbat.. Sen har de inte skett så mycket mer. Möspös bara.


Och ja, jag saknar dig ibland... allt du/vi en gång va, men aldrig blir igen..


N O S T A L G I .
Slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0