Debut för en listaa.

Senaste
1. Kompis du träffade: Sara
2. Personen du pratatade med: Sara
3. Du fick SMS av: Sara där också faktiskt, haha.
4. Du kramade: Frida


Idag
5. Kläder: Jodå, jeans & tröja
6. Bättre än igår: Faktiskt.


Imorgon
7. Är det: underbara onsdag
8. Planer: Jobba
9. Något tråkigt som händer imorgon: Neh, hoppas min pärla kommer hem då <3


Favorit
10. Nummer: 3
11. Färg: Rosa ;)
12. Årstid: Sommar


Frågor och svar
13. Saknar du någon? kanske jag gör..
14. Humör för tillfället? Glad
15. Det första du gjorde i morse? Somnade om
16. Vad åt du sist? Oboy & macka
17. Vad irriterar du dig på just nu? Inget för tillfället, eller jo kanske ngt..
18. Tror du på distansförållanden? Njae.. Inget jag skulle klara iaf.
19. Vem tänker du på just nu? Min pärla
20. Tror du att personen tänker på dig med? Klart som fan pärlan tänker på mig.
21. Vart reste du sist? Teneriffa? Västerås? haha
22. Vad gjorde du igår kväll? Jobbade
23. Liknar du din mamma eller pappa? Båda kanske?
24. Ler du ofta? Joru
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek i guess
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ser oftast ingen va
27. I vems säng sov du i igår natt? My own.
28. Vilken färg har din tröja? Vit


Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Japp.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Japp
31. Gråter du när du skadar dig? Det beror väl på skadan, men sällan mycket sällan.


Lycka
32. Är du en glad person? Jadå, most of the time ;)
33. Vad gör dig glad? Mycket och lite
34. Önskar du att du var lyckligare? Jag är lycklig. Men ibland så..
35. Är lycka överskattat? Neh..inte när den finns där ;)
36. Kan musik göra dig glad? Jodå, ibland.


Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Japp
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? DAAH, ja. Jag ljuger väl inte om det?
39. Har du en flick/pojkvän? Nope
40. Är du nöjd med det? Ibland.. har mina stunder.
41. Är du kär? Nooooooooooooooooooooooo


Hat
41. Vem hatar du verkligen? Ingen jag hatar faktiskt.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Säkert när jag var liten
43. Är du en mobbare? Icke da.
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Japp.
45. Har du blivit sviken någon gång? Yesbox..
46. Gillar du skolan? Går inte i skolan.
47. Favoritämne? Minns inte vilket de va.
48. Värsta ämne? De va iaf matte.. fyfarao.
49. Har du spytt i skolan nån gång? Kan jag inte minnas
50. Är skolmaten god? Den va oftast god!


Det var allt från mig.
Nu ska jag gå och göra mig iordning, ska ju iväg & jobba vettni.
Imorgon eller på torsdag..<3 YAHOOO!!! hehehe.


slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0