Äntligen hemma.

Har inte varit hemma sen i fredags.. Men ikväll sitter jag och myser med
kissen framför teven, tänkte passa på att glo sex and  the city innan
man ska sova.  Ganska trött.

Vad har hänt i helgen då?
I fredags jobba jag och sen drog jag över till Johanna och var där med lite folk,
drack ytterst lite gjorde jag också. Försökte mig på Johannas drink...
men det sluta med att hon fick den själv ;)
Det var såå trevligt så. Men mitt beslut att sluta röka
gick ju i kraas direkt! :P

 Här har vi fina Johäänna..Hon ska även fixa håret på mig!


Sen drog jag hem efter ett tag, var så jäkla trött så de finns inte..
Hann väl så mycket som att slänga mig på soffan så fick jag ett samtal.
Prata lite, sen somna jag ganska så snabbt..men vakna av att det ringde igen.
Så jag drog därifrån och till A ist.

Å lördagen blev det bara lugna fisken hos A hela dagen & kvällen lång..
Igår dock blev det dags för jobb igen, och usch va det va folk! Stressigt va det.. menmen,
Vi hade kul iallafall!

Idag har jag träffat Sara..Va å handla lite osv!


Å denna vecka består av...jobb,jobb åå jobb i princip.

Nu blire cigg & satc..
Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0