Tystare än tyst.

Har det varit här i bloggen ett tag. Men det får väl ändras.. eller något liknande.
Vad har hänt på senaste då.. I lördags var det meningen att jag skulle ut på krogen
med Malin & hennes gäng från Knivsta, haha men när jag väl kommit till stan och dom
är där, så bangar jag. Wtf? Iaf så jag möter en annan & drar dit istället. hmmpf..


Blir inte mycket sova, det var bara att åka & jobba. Blev en sjukt skön dag på jobbet.
Så det gillas skarpt.. ;-) 
Sen måndag blev det jobb igen, och hann inte ens hem innan dom ringde och fråga
om jag ville jobba på tisdagen, noway säger jag. Ledighet gillas ;-)
så varit ledig igår & idag, mucho skönt.

Igår fika jag med Sara & Johanna ute i solen, sjukt fint väder!!
Sen försvann Johanna till jobbet och vi satt kvar tills vi gick in, så sen ringer josse
och vi drar till bryggan för att sitta där & dricka lite osv. Mysigt var det, även fast solen gått ner när vi
kom dit ;-) Så kallt blev det sen..
Vi blev en hel del folk tillslut, kul vare. :-) Underbart att våren börjar smyga sig på..like it.
Sen drog vi alla till MAX, folket var hungriga..Sen drog grapparna och mötte ngn och hälften
av tjejerna till g-sunda. Men jag palla inte så jag tänkte åka hem... Så blev inte fallet dock.

Imorgon blir det jobb, börjar kl. 4. Underbart... naaaaaat. Så lär ju sova nu.. upp strax :P
Sen efter det ska jag se om ja hinner leta mjukiskläder..och efter det blir det visning.
Hoppas på det bääästa..mjau.



Nej, sovatajm då.
Godnatt!!!! :-)


image100

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas för din egen skull att du inte drog till A. Då jävlar :P

2008-04-03 @ 10:31:20
URL: http://kokaiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0