men tjeeeeni

Dagen har bestått av jobb, och inte lite heller. Fy vad mycket folk det blev.
Jag körde race med mig själv, det sluta bara med att jag körde slut på mig själv.
Så när jag kom hem va jag rätt död, kasta mig rakt på soffan och ja, sen slumra jag
till förstås.. vad annars? :-)


Imorgon blir det kolla på lgh i Salabacke, den är så fiiiin! love. Hoppas på den!
Är kär i den. höhö.
Sen blir det kanske en runda på stan, är sugen på knästrumpor, hittat ett par jättesöta.
Så får se om man orkar, sen blire att åka till jobbet... jobbar stängning så ja.
Plus att det är torsdag.. not a lovely day.

Men det betyder att snart är det fredag :-D Då är jag ledig.. and off to adventures!

image104
påvägen till Arboga så passerade jag Köping. Var tvungen att ta kort på skylten i förbifarten ;-)


image105
Och såhär chockad kan man bli när ngn dyker upp med en kamera... haha, förlåt M ;-)



image100

Kommentarer
Postat av: Marlene

å men tackar tackar. Världens vackraste bild.
(balkongen ser inte ut sådär längre) vi använde den fick agera soptipp för ett tag. Men nu är den väl städad. ;)

2008-04-24 @ 09:02:49
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0