Helgens bravader!

Så denna helg har spårat rejält ;-)

Fredag:
Det blev att åka till Sandra & Jessica väldigt tidigt, och där öppnade jag en öl nästan direkt, dags att göra sig pigg för eckerö ;-) Blev fullfull.. Och vi beställde in nytt hela tiden. Jag vann förövrigt en frågetävling, såndär 1x2. Eller vann gjorde jag väl inte, för 1a pris var en ny resa, haha för vadå 60 spänn, vilket jäkla första pris, naaaat.
Jag vann iaf Daim, gjorde min entré så fint så haha.
Efter båtresan åkte vi tillbaka till Gimo. Käka lite osv..

Sen blev jag hämtad av far, och sen skjutsa han mig till Gottsunda. Då börja det drickas igen, eller ja, jag sluta väl aldrig riktigt. Det blev fest hos Adde. Och sedan en taxi hem..

Lördag:
Det börja med personalmöte, efter det käka vi och hade det trevligt!
Sen begav vi oss,10 stycken mot sthlm för att göra det osäkert.. gamla stan blev det där vi satt och drack och pratade en massa jäkla skvaller och körde "jag har aldrig.." haha, fick reda på sjukt mycket! Men kul var det.. Alla började bli aspackade.. och det började spåra rejält!!.. Sen gick vi vidare till ett ställe som heter "kickis" och där dansade alla som tokar.
Jag har nog inte dansat så mycket på evigheter, och allt spårade totalt där!
Tänker dock inte skriva ut vad som hände.. men ujuj. Saker man aldrig trott..hände!
2 stycken blev utkastade. Några drog å käka och vi som var kvar drog med taxi till st eriksplan.
Sen hände inte så mycket mer.. eller jo, inget jag tänker skriva här kanske.
Några drog hem och Malin & Camilla letade efter oss, men så möttes vi upp vid T-centralen.
Och Malin hatade mig för vi var dom enda uppsala-borna kvar och jag försvann med taxin, hihi.
Men vi fann varandra, och vi och catherine åkte till märsta.. Dom andra for hem.
Catherine skulle börja vid 7 och var aspackad och kl var typ 5 haha!
men hon drog hem å hämta jobbarskor.. jag & malin åkte till arlanda för att sova! Så där åkte vi på arlanda bussen aspackade och alla måste ha undrat.. vi bäddar iaf upp en tältsäng i lilla köket på kontoret och somnade så fint i sked.. hahaha.. "mmmm-mm" ... "mm".. Vaknade upp sen för en tjej ville åt sin mat i kylskåpet haha!
Men alla tyckte vi var så söta såå... Hursomhelst, det går inte att förklara kvällen i ord, den måste ha upplevts.
För detta är mindre än hälften av vad som hände.. ;-) sjukt sjukt sjuuukt kul.. Sjukt fulla.. bara så sjukt bra!!
Fast vi saknade Sophie & Kenia!!!

"och förresten så älskar Malin mig nu... hihihi, går inte att hata mig så länge alltså"

Nej nu blev det långt här ... ;-) Men de bju jag på!
Trött är jag.. har jobbat idag.. jadu.. va ska jag säga ;-)
Hörs!


image100


Kommentarer
Postat av: Marlene

Tok! :)
vet inte vad som händer i morgon riktigt. Daniel & jag åker i alla fall hem till uppsala..sen får vi se vad kvällen bjuder på. :)

2008-04-29 @ 09:06:08
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0