Hallå världen.

Efter en dag i Arboga är jag hemkommen, vart hemma ett tag iofs.
Men iallafall, det var riktigt kul att träffa Marre idag! Jättelängesen vi gjorde ngt..
Vi fikade och gick på promenad och bara babbla.. yesyes :-)

Stannade på godishuset påvägen hem, blev ju lite att åka. Men de gick galant.


Blev erbjuden 3 olika lägenheter i Gottsunda idag, men tackade snällt nej till alla.
Utan istället ska jag ringa på en lgh i Salabacke imorgon.
En jättefin lgh, men ganska liten. Men det gör ju inget, jag och min katt ska ju bor där bara!


Nej nu ska jag göra min matlåda för imorgon och gå och kolla TV, med godiiis!

Har lite bilder från idag, dom får laddas upp senare när jag orkar lägga över..


Åh nej.. jag försvinner aldrig ifrån dig!!!


image100


Kommentarer
Postat av: Marlene

Gick resan hem bra? det var riktigt roligt att du kom! :)

2008-04-23 @ 09:51:21
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0