Gooodmorgon!

Här sitter jag ute i Gimo och är klarvaken. Jessica och Sandra ser döda ut.
Jag väckte dom vid halv 7..hihi. Katten var den enda som välkomna mig så fint..

Om 1½ timma så går bussen av stapeln. Yes Yes.. Det blir najs!
Fullt ös... medvetslös,eller vad säger man? ;-)
Nej då, men det blir nog bra va!

Imorgon är det jobbmöte kl. 12 så får se hur länge det blir ikväll.
Vore synd att sova på mötet..höhöhö.. Efter det blire käk med jobbet.
Sen vankas det utgång i sthlm med flera stycken.. haha. kan spåraa...


Men nu ska jag äta min pirog och dricka saft!!

image100







"Noterar att Jessica har med sig en kamera.!"

Kommentarer
Postat av: Marlene

vad händer och sker på onsdag`? något skoj?

2008-04-28 @ 17:28:45
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0