godmorgon!

Idag är jag ledig.. sköönt!
Men måste åka till jobbet iallafall för att fixa arbetsintyg, men det är lungt.
Sen kanske det är dags att byta till sommardäck på bilen, är ju lite halvförbjudet
att ha vinterdäck, men men.. :-)

Blir nog kaffe med Sara också skulle jag tro! Sen ville Jessica luncha i stan, men allt
hänger då på chefen när jag ska dit.



Jobbade stängning igår.. Med Nathalie, Catherine å Christoffer. Å man har inte tråkigt
på kvällen med dom 2 tjejerna :-) haha.
Jobbet i sig är väl kanske inte att hurra för, men folket.. hoho.. där har jag haft otrolig tur!


Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Så piggnar jag till lite på samma gång.
På återseende!!


image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0