Det var måndagen det.

Ja, då var den över...snart.
Varit tokfint väder idag, tror jag ingen har missat. Det gillasss :-)

Åkte ner på stan och träffade Jessica, vi käka en varsin sallad på Chagall.
Riktigt gott faktiskt, tog en varsin latte påväg därifrån.

Gick runt och glodde i affärer, jag hittade en jättesöt rosa klänning på Gina
i spets. Den och en tröja fick det bli och 2 par strumpbyxor, bra tillhands :-)
Sen blev det en lampa och 4 ljuslyktor på Jysk. Hittat soffan jag vill ha där också!

Vi var över till Arlanda också, och fick intyget, får högre lön sen. Me like :-)

Men nu lär jag gå och sova, må va pigg!
Puss från mig till er.



Jag med mitt töntiga leende
   Jag med miiin underbara pose-min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0